travel-necessities-PGV7WTN

Przygotuj się na odmrożenie branży turystycznej – bezpłatna pomoc dla biur podróży w czasach koronawirusa

J. F. Kennedy, 35. prezydent Stanów Zjednoczonych mawiał, że Chińczycy używają dwóch pociągnięć pędzla, aby napisać słowo „kryzys”. Jedno pociągnięcie pędzla oznacza niebezpieczeństwo, a drugie okazję. Radził tym samym, aby w kryzysie być świadomym niebezpieczeństwa, ale rozpoznawać szansę.

Czy branża turystyczna, która przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii Covid-19 na całym świecie, może o nim myśleć, jak o szansie? W tym wpisie pokażę Ci, jakie działania powinieneś podjąć, aby przekuć zagrożenie w szansę dla swojego biura, a w kolejnych tygodniach całkowicie bezpłatnie pomogę Ci, to zrobić! 

Wykorzystaj dobrze czas zamrożenia turystyki

Nie narzekaj na ciężki los i nie czekaj na pomoc od rządu. Dobrze wykorzystaj czas przestoju i zaangażuj się w działania, które do tej pory nie były priorytetem Twojej działalności. 

W najbliższych tygodniach będę dzielił się z Tobą całkowicie bezpłatnie wartościową wiedzą marketingową, która pozwoli Twojemu biznesowi wystrzelić w górę po odmrożeniu branży turystycznej. Jesteś zainteresowany? To czytaj dalej, a najlepiej dodaj mój blog do ulubionych, lub polub mój fanpage: https://www.facebook.com/travelandsales/, aby nie przegapić żadnego z kolejnych wpisów.

Czy jakiekolwiek działania biur podróży w dobie pandemii mają sens? 

Oczywiście! Przecież, mimo że ludzie siedzą w domach, to wciąż marzą o podróżowaniu, dlatego olbrzymią ilość czasu spędzają w internecie na stronach związanych z turystyką. Co więcej, w obecnej chwili wielkie koncerny wstrzymały wydatki reklamowe, dzięki czemu ceny reklam w internecie mocno spadły.

Dlatego szybko odpowiedz sobie na następujące pytania: 

Czy moje biuro podróży jest dobrze widoczne w internecie i łatwo do mnie trafić?
Czy komunikuję się w odpowiedni sposób poprzez stronę www i fanpage?
Czy zainwestowałem wystarczająco dużo czasu i budżetu w marketing internetowy, tak że efekty działań generują zauważalną sprzedaż?

Jeśli na większość tych pytań odpowiedziałeś NIE, to masz sporo do nadrobienia… ale głowa do góry, pomogę Ci w tym. To są te szanse, które powinieneś wykorzystać!

Pandemia obnażyła wady samodzielnego zakupu biletów przez internet

Samodzielne kupowanie wycieczek i biletów lotniczych przez internet stało się w ostatnim czasie bardzo modne.. Ostatecznie niestety stało się przekleństwem, kiedy posiadacze biletów lotniczych zaczęli masowo zgłaszać się po zwrot pieniędzy, gdy latanie zostało uziemione. 

Taka sytuacja powoduje, że znowu do łask wrócą agenci turystyczni, bo spotkanie z doradcą oko w oko daje większy komfort, poczucie opieki i bezpieczeństwa niż zakupy w internecie, gdzie najczęściej wszystko odbywa się automatycznie, a na czacie pasażera wita bot.

Jakie niezbędne działania powinieneś podjąć, żeby być gotowym na odmrożenie turystyki?

Na pewno zgodzisz się z tym, że wszyscy jesteśmy już zmęczeni wizerunkiem Ministra Zdrowia, komunikatami o obostrzeniach i wpatrywaniem się w telewizor lub monitor. Potrzebujemy kontaktu z naturą, dlatego kiedy będzie można znów swobodnie podróżować, to rynek turystyczny wystrzeli jak rakieta NASA z przylądku Canaveral na Florydzie. Już teraz zadbaj o odpowiednie przygotowanie.

Poniżej zestawiłem garść najważniejszych zagadnień marketingowych, które wdrożone w Twoim biurze podróży, pomogą Ci sprzedawać więcej, gdy wirusowe szaleństwo minie. Szerzej będę te zagadnienia omawiał w kolejnych wpisach blogowych, ale jeśli nie dasz rady wdrożyć ich samodzielnie, wtedy zapraszam do współpracy ze mną!

Analiza i optymalizacja Twojej strony internetowej

  • przejrzystość

Nie ma nic gorszego, niż poczucie zagubienia po wejściu na stronę internetową. Czy Twoja strona mówi po ludzku i klarownie się komunikuje z gośćmi? Ma cel, który jest czytelny dla nich?

  • łatwość w obsłudze

Dobra strona internetowa powinna być zaprojektowana w taki sposób, aby każdy użytkownik znalazł interesujące go informacje, w jak najkrótszym czasie. Czy poruszanie się po Twojej stronie to gwarantuje?

  • szybkość ładowania

W dobie internetu konsumenci są coraz mniej cierpliwi. Jeżeli Twoja strona ładuje się zbyt wolno, to zwiększasz szansę na zniechęcenie do swoich usług, jeszcze zanim klient wejdzie na Twoją stronę.

  • wymodelowanie ofert turystycznych skrojonych na potrzeby klienta

Techniki sprzedażowe i spójność z grupą docelową to niezbędny element każdej oferty. Czy wiesz jak przyciągnąć uwagę klienta, aby poczuł, że to oferta właśnie dla niego, a następnie sprawić, aby Ci zaufał i dokonał u Ciebie zakupu? Znasz niezbędne elementy, które powinny się znaleźć na Twojej witrynie?

  • Instalacja pixeli

Czy wiesz, że do każdego kto wejdzie na Twoją stronę możesz wrócić z komunikatem reklamowym? Czy Twoja strona posiada zainstalowany pixel, który to umożliwia?

Analiza i optymalizacja Fan Page na Facebooku

Przygotowując ten wpis, przeanalizowałem kilkanaście fanpage biur podróży. Większość z nich wyglądała, jak tablica ogłoszeń, albo witryna sklepowa. Ich właściciele nie odrobili lekcji związanych z komunikacją w mediach społecznościowych. Poniżej kilka najczęstszych grzechów, jakie znalazłem: 

  • brak szerszej strategii, pomysłu na prowadzenie fan page i nieregularność postów,
  • posty, które w żaden sposób nie zachęcają do zaangażowania fanów, raczej wyglądają jak ogłoszenia, a przecież media społecznościowe polegają na komunikacji między ludźmi – zdecydowana większość postów nie miała żadnych komentarzy… czy to nie zastanawiające?
  • brak kreatywności – oczywiście fanpage ma być narzędziem sprzedaży, ale oprócz postów sprzedażowych, należy też zadbać o budowanie relacji, a tego nie osiągniemy krzycząc “kup!”, warto od czasu do czasu pomyśleć nad czymś oryginalnym, np. konkursem angażującym społeczność
  • złej jakości zdjęcia – często zdjęcia ulotek lub stron z katalogu, a na zdjęciach puste plaże, zamiast uśmiechniętych plażowiczów
  • brak rzucających się w oczy opinii klientów… a przecież żadne, nawet najpiękniejsze zdjęcie z katalogu nie zachęci do zainteresowania się ofertą tak bardzo, jak opinia zadowolonego klienta, zwłaszcza dodatkowo okraszona zdjęciem turysty trzymającego gadżet z logo Twojego biura
  • brak języka korzyści w postach, estetyki; wiele postów wygląda jak kopiuj-wklej z oferty
  • brak podejmowania oryginalnych tematów związanych z podróżami, które zachęciłyby fanów do zainteresowania się konkretnym miejscem

Czy mógłbyś się przyznać do jakiegoś z powyższych grzechów? W takim razie pokażę Ci garść dobrych praktyk, nauczę, jak się komunikować poprzez fanpage, tak abyś więcej ich nie popełnił! Sprawimy, że zaczniesz zmieniać fanów z fanpage w realnych klientów.

Optymalizacja reklam, tak aby zaczęły skutecznie sprzedawać

Bezpłatnie przeanalizuję dla Ciebie gotowe reklamy na Facebooku i pokażę, jak je łatwo i szybko zoptymalizować, aby zaczęły generować kilkukrotnie większe zyski, niż do tej pory.

Na przykładzie istniejącego biura podróży przedstawię Ci sposoby, na to jak niewielkim kosztem robić skuteczne reklamy w internecie, oraz pokażę realne koszty i wyniki.

Czy można prowadzić skuteczne działania bez dużego budżetu reklamowego?

Zaletą prowadzenia biznesowego fanpage na Facebooku jest nawet minimalny budżet reklamowy, który pomaga trafić z zasięgiem do określonej grupy docelowej. 

Pokażę Ci szereg działań marketingowych, które wygenerują spore zasięgi wśród użytkowników, a te przełożą się na sprzedaż, bez potrzeby angażowania dużych środków pieniężnych.

Dlaczego chcę Ci pomóc?

Od lat działam w branży turystycznej i jestem tak samo dotknięty tym, co się dzieje na świecie jak Ty. Nie jest to moment, w którym myślę o zarobkach, ale o tym co mogę zrobić dla przyjaciół z branży, aby pomóc w dalszym działaniu ich biznesów. 

Bardzo zależy mi na tym, aby branża turystyczna wstała z kolan jak najszybciej, a że dysponuję w tej chwili większą ilością czasu, to chętnie pomogę! 

Pewnie pomyślisz… „pomaga za darmo? Gdzie jest haczyk?”. Haczyka nie ma, liczę jedynie, że jeśli moja pomoc przyniesie Ci korzyści, to być może wrócisz w przyszłości do mnie po płatną usługę marketingową… wtedy sprawię, że Twoja biznesowa rakieta nie tylko okrąży Ziemię, ale także poleci na Marsa!

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Doczytałeś do końca? Cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis i dlatego mam dla Ciebie specjalny bonus!

Dla pierwszych 10 biur podróży, które do 25 maja skontaktują się przez formularz kontaktowy, wykonam 30-minutową, bezpłatną konsultację 1/1. Ty mi pokażesz swoją stronę www oraz fanpage, a ja powiem Ci, co poprawić i wdrożyć, aby sprzedawać więcej, kiedy sytuacja wróci do normy.

Wypełnij formularz, jeżeli będziesz 1 z 10 pierwszych osób, odpiszę Ci w ciągu kilku dni i umówimy się na konsultację.

Wypełnij formularz teraz:
https://travelsales.pl/kontakt/

Czekam!

Brak tagów

Comments are closed.